مقالات

خدمات شبانه روزی / خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در منزل در تهران / پرستار در منزل همیاران فرشته

فرم زیر را پر کنید ، کارشناسان همیاران فرشته با شما تماس خواهند گرفت

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

فقط محله را وارد کنید

امروزه خدمات شبانه روزی / خدمات پرستاری در منزل تهران با توجه به تغییرات فراوان در سبک زندگی افراد ، شاغل بودن افراد خانواده و نداشتن وقت کافی ، نیاز به خدمات پرستاری در منزل تهران و پرستار بیمار در منزل تهران کرج خیلی بیشتر از قبل محسوس است . یکی از خدماتی است که همواره خانواده ها با تغییرات زندگی به آن نیازمندند.

خدمات شبانه روزی و پرستاری و مراقبت روزانه در منزل در موسسه همیاران فرشته در دسترس است. پرستاری از سالمند در منزل تهران جزء خدماتی است که هر روزه احساس نیاز بیشتری به آن می شود. خدمات پرستاری و مراقبت در منزل تهران و کرج همواره برای افراد سالمند و کودکان بیشتر تقاضا می شود. با توجه به اینکه مراقبت دائم از این افراد ضروریست در مواقعی لازم است خدمات پرستاری و مراقبت در منزل به صورت شبانه روزی یا روزانه باشد. ارائه خدمات شبانه روزی و خدمات پرستاری در منزل تهران و کرج به صورت شبانه روزی باعث می شود تا افراد دغدغه ای جهت نگه داری عزیزانشان نداشته باشند.

در همیاران فرشته با توجه به خواسته و نیاز افراد مختلف جامعه در زمینه نگهداری و خدمات شبانه روزی و مراقبت از سالمند کودک و بیمار خدمات پرستار بیمار در منزل ارائه می گردد. خدمات پس از آن و تعهدات و نظارت بر کار پرستار و مراقب و پیگیر بودن در الویت کار موسسه می باشد. موسسه با بیش از 24 سال سابقه مفتخر است با ارائه خدمات در منزل ، پرستار سالمند شبانه روزی مخصوصا خدمات شبانه روزی با درصد بالایی از تخفیف نسبت به سایر موسسات در خدمت شما باشد.

 

خدمات تخصصی موسسه همیاران فرشته / پرستار در منزل

موسسه با اعزام نیروهای مجرب و آموزش دیده موظف است نیروی مدنظر کارفرما را تامین کند. بر کار نیروهای خود نظارت و پشتیبانی داشته باشد. نیروهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در زمینه نگهداری از سالمند و کودک و مراقبت از آنها با رفتارهای روانشناسی کودک و سالمند و بیماران آلزایمری را گرد هم آورده است. و به کارفرمایان معرفی و به بهبود حرکتی و روانشناختی آنها کمک میکنند. همچنین نحوه ی تغذیه و اصول رژیمی و منع غذایی و سلامت بیمار، سالمند و کودک را در نظر می گیرد. مراقبت و نگهداری از سالمند و کودک با عشق و علاقه در الویت کار پرستاران موسسه همیاران فرشته می باشد. پرستاران و مراقبان کودک و سالمند این مجموعه همگی عاشق کارشان هستند.

ترکیبی از عشق ، علاقه، تجربه و تخصص باعث شده تا بتوانند شرایط فوق العاده عالی را برای شما و عزیزانتان محیا کنند. آنها علاوه بر نگهداری و مراقبت از کودک سعی بر این دارند تا بتوانند به آموزش کودک شما پرداخته و اوغات فراغتشان را پر کنند. سالمندان و بیماران آلزایمری را با آموزشها و رفتارهای روانشناختی همراهی کرده و باعث آرامش و اطمینان خاطر خانواده ها و بیماران و سالمندان میباشند.

این مرکز از عشق به سالمندان و کودکان شکل گرفت. این موضوع باعث شد تا نهایت دقت خود را در انتخاب نیروهای کارآمد و مجرب و مراقبین و پرستارانی با سابقه که علاوه بر خدمات شبانه روزی و پرستاری در منزل، عاشق کار و حرفه خود باشند را در اولویت قرار دهیم. تیم ما یکی از سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند ما می باشند که به لطف خدا بسیار موفق و کارآمد و دلسوز هستند.

 

خدمات شبانه روزی ، نظارت و پشتیبانی

مراقبان و پرستاران با تجربه و آشنا به امور سالمندان مرکز همیاران فرشته ، در تلاش هستند تا بهترین شرایط را برای سالمند شما محیا سازند. پرستار سالمند شبانه روزی ما با دلسوزی فراوان همچون پدر و مادر خود از سالمند و کودک شما مراقبت و پرستاری می کنند.

ما سعی داریم تا همواره بصورت شبانه‌ روزی و در تمامی ایام هفته پاسخگوی شما عزیزان در زمینه مشاوره و نظارت مستمر بر انجام امور با کیفیت بیشتر مراقبان و پرستاران در منزل شما عزیزان باشیم. هدف ما از این موضوع بهبود و ارتقاء هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات موسسه بوده و هست.

خدمات شبانه روزی و پرستاری همیاران فرشته

خدمات شبانه روزی و پرستاری همیاران فرشته

همیاران فرشته

24 سال سابقه در زمینه خدمات پرستاری در منزل / پرستار سالمند در منزل

مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل ما دارای 24 سال سابقه درخشان در امر خدمات شبانه روزی و پرستاری و مراقبت در منزل می‌باشد. تجربه سالیان متمادی در زمینه خدمات پرستاری باعث شده تا خدمات بهتری را به شما عزیزان ارائه دهد.

تماس با ما

02144280180

02144280179

02144226673

02144226679

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *